محققان دریافتند موش‌هایی که خون موش‌های پیر را دریافت کرده بودند سریع‌تر خسته می‌شوند و مسافت‌های کوتاه‌تری را روی تردمیل می‌دوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان در یک توییت به شایعات مطرح‌شده پیرامون تغییرات در راس مدیریت این باشگاه واکنش نشان داد.
کمتر کسی است که از تاثیر تغذیه در سلامت جسم و روح بی‌خبر باشد. سالم پیر شدن و کمتر تاثیر گرفتن از سن و سال هم از این قاعده مستثنا نیست؛ اگر شما هم دلتان می‌خواهد کمتر تحت تاثیر آثار افزایش سن قرار بگیرید، بهتر است تغذیه‌ای سالم و متنوع داشته باشید.
مسافران مترو لندن امروز به دلیل پرشدن واگن‌ها از دود با شکستن شیشه تلاش کردند تا از آن‌ها بیرون بیایند.
همۀ می‌دانیم که زیبایی چشم‌ها اهمیت زیادی دارد، به ویژه بانو‌ان نگران پیر شدن و چروک افتادن نواحی چشم میباشند.
پیری یک فرآیند طبیعی است، اما سرمایه داری شما را وادار می‌کند باور کنید که این طور نیست.
کریستیانو رونالدو، ابر ستاره فوتبال جهان هم این روز‌ها با مسائل بالا رفتن سن درگیر است.
ایلکای گوندگان، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی آلمان، به زودی پدر خواهد شد و بهئ همین دلیل از هانسی فلیک درخواست کرد تا او را برای دو بازی بعدی دعوت نکند.
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
نتیجه یک پژوهش علمی جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی کم‌کالری می‌تواند روند پیر شدن انسان‌ها را آهسته کند و بر طول عمر افراد سالم بیافزاید.
به نظر می رسد که پایان پل پوگبا در یوونتوس خیلی دوستانه رقم نخورد.
در بیشتر نقاط دنیا زنان حتی برای پیر شدن هم قضاوت می‌شوند. برای زنان هر نوع نشانه فیزیکی و ظاهری که حکایت از روندِ نرمالِ بالا رفتنِ سن داشته باشد، نوعی نقص محسوب می‌شود و از شما انتظار دارند دلیل خوبی برای پنهان نکردنِ آن داشته باشید.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی بود.
وزیر ورزش و جوانانبا بیان اینکه در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه دشمنان بودیم،گفت: طراحی پیچیده روباه پیر پناهنده شدن ورزشکاران وخروج بازیکنان از زمین بازی در حین انجام مسابقه بود.
پدر کیان پیر فلک پس از چند هفته، در بیمارستان از کشته شدن فرزندش با خبر شد.
اگر در سطح دریا زندگی می‌کنید، آیا سرعت پیر شدن شما کمتر از کسی است که در قله اورست زندگی می‌کند یا بیشتر از اوست؟
در اواسط قرن بیستم، پیر شدن به عنوان بده بستانی میان باروری وحفاظت از سلول تعریف می‌شد. در اصل، بدن موجودات زنده از منابع خود برای رشد و سالم نگه داشتن ما در جهت ابقای سلول‌هایمان استفاده می‌کنند. طی دوران کودکی و نوجوانی، تاکید بر زنده ماندن و تا حد امکان قوی و سالم بودن است. بعد از بلوغ جنسی، اولویت به باروری تغییر می‌کند. زیرا برای بیشتر موجودات زنده، منابع محدود است و در اولویت قراردادن تولید مثل می‌تواند بر سلامت ماندن بچربد.
سیدجلال حسینی این روزها با چهره‌ای متفاوت در تمریان پرسپولیس حاضر است.
یکی از مهم‌ترین علل بروز پیرشدن پوست زمینه ژنتیک است که در افراد مختلف با هم متفاوت است. اما عوامل محیطی نیز تأثیر زیادی در این زمینه دارند.
الماس بلژیکی اذعان دارد که نسل طلایی بلژیک در حال پیر شدن است و شیاطین سرخ اروپا، امسال هم شانسی برای کسب جام جهانی نخواهند داشت.
وقتی تعداد سلول‌ها خیلی کم می‌شود، بخش‌هایی از اعضای بدن نمی‌تواند به‌طور طبیعی کار کند. البته تغییرات در سلول‌ها در سنین جوانی هم اتفاق می‌افتد، اما بدن، در جوانی می‌تواند به‌سادگی بسیاری از این تغییرات را ترمیم کند یا ذخایر کافی برای جبران آن‌ها داشته باشد، اما توانایی مقابله با این آسیب‌ها، با افزایش سن کاهش می‌یابد و نشانه‌های پیری در برخی از اعضای بدن به‌سرعت نمایان می‌شود.
عملکرد ضعیف و دور از انتظار پیر امریک اوبامیانگ در جریان شکست چلسی مقابل آرسنال را می‌توان نمادی از گرفتاری‌های گراهام پاتر در چلسی دانست.
رقم دریافتی تیم صدرنشین فرمول یک برای انتقال پیر گاسلی به آلپین فاش شد.
پیری بخشی از زندگی است که نمی‌توانیم کاری برای آن انجام دهیم، اما بسته به انتخاب‌های سبک زندگی و عادات سلامتی مان می‌توانیم روند پیر شدن را کُندتر سازیم یا آن را تسریع کنیم.
اجتماع عظیم «سلام فرمانده» با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌هایشان در ورزشگاه آزادی غوغا کردند؛ جمعیتی که آنچنان بزرگ بود که گروه بزرگی از آنها پشت درهای ورزشگاه آزادی ماندند و به واسطه پرشدن ظرفیت استادیوم آزادی، امکان حضورشان در داخل استادیوم فراهم نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ